Arkadaşlar emzirirken uyuyor musunuz? Benim salonumda kamera var açıp izliyorum ben devamlı uyuyorum gece emzirmelerinde. Yani uyumamak için salona geliyorum ilk 5 dk telefonla oynuyorum filan sonra bi bakıyorum uyuyakalmışım kucağımda çocuk. Bazen sabah emzirmelerinde yatağa alıyorum yanıma uyursam diye bütün yastıkları vs uzaklaştırıyorum. Yine uyuyakalıyorum. Allah korusun o kadar korkuyorum ki salonda otururken elimden düşürmekten veya yatakta üzerine kapaklanmaktan. Sizler ne yapıyorsunuz nasıl uyanık kalıyorsunuz?