buseee9 günde 3 saat haftada 3
Günden fazla ağlama krizleri olur ayaklarını kendine doğru çeker ağlarken gözünden yaş gelir kriz anında maalesef ne yapsanız fayda etmez ağlamaları bağırma şeklindedir kimi çocuk memede sakinleşirken kimisi memeyi de reddeder doğal bir süreçmiş hastalık olarak nitelendirilmiyor bağırsakları gelişim aşamasında. Bu dönemde bol bol sabırlı olup onunla konuşmalısınız kafası dağılıyor geçiciymiş ama umarım uzun sürmeden geçer biter