AnnaKurt Bardak aldım. Sürekli çay içiyor malum Erzurumlu 😂 kullansın. Fotoğraflarını da bastırdim üstüne baba oğul.
edep_ya_hu_edep1 AnnaKurt AnnaKurt cnm cok güze bir fikirmiş bende yaptırmayı düşünüyorum da fikir oldu bana da yani :) nereden yaptırdınız bide üzerine ucunuzun resminimi bastırdıniz yoksa sadece oğlunuzun bide eşinizin mi
edep_ya_hu_edep1 AnnaKurt Bu arada benim eşim de erzurumlu 😀😃 bide rica etsem fotosunu paylasirmisinix
Myrose seheriko eşim kitap okumayı çok sever bu yüzden ona kızımızla olan fotoğraflardan kitap ayracı yaptırdım ☺️ Veya daha önce özel günlerde ona resimlerimizle olan masa takvimi yaptırmıştım iş yerindeki masasına koymuştu eğer masa başı çalışıyorsa fikir olabilir 🌸
Dmla75 seheriko keşke bende birşeyler yaptira bilseydim herkes ne güzel şeyler düşünmüş 😞 eşim batmada çalışıyor bende diyrbakrdayim offf🥺🥺
Nik_mik_yok seheriko çiçek sepetinde böyle karekod lu uygulama var . Oradan isimilj ,resimli kişiye özel bı hediye al. Kızının da videosu nu yolla. Kodu okutunca kızı çıksın karşısına 😁
AselLina1 Bizimde ilk babalar günümüz ne alsam düşünüyorum 🤭 Çiçek sepetinde falan karikatürler var ya üçümüzü yaptırırım belki veya babaya özel bebeğin ağzından yazılar olan bi tablo gibi şeyler var ☺️ Bide kızıma kurdele bağlarım hediye paketi tamamdır 😂😂😂
sevim_kos seheriko instagramda bi sayfa buldum. Anahtarlık albüm. Kızımın ve kızımla eşimin fotoğraflarından albüm yaptırıcam. Baya da ilgili bi sayfa. Fiyatı da uygun geldi bana.
gzm23 sevim_kos sayfayı yazabilir misin, benim eşimin de ilk babalar günü. Böyle manevi bir şeyler olsun istiyorum. Arabasını çok sever diye anahtarlığı resim bastırma fikri geldi şuan 🤣
Hlyslh Oktay0122 çok da güzel olmuş. Benim de çok hoşuma gidiyor ve yaptırmak istiyorum ama fotoğrafları hiç tanımadığım insanlara gönderecek olmaktan dolayı tereddütte kalıyorum. Keşke yıllar önce dogsaydik. Dünyanın bu kadar kirli olduğunu anlayıp görmeden yasasaydik.
Demirac19 seheriko ben yazılı anahtarlık yapmıştım üzerinde canım babam ve çocuklarin isimleri vardı eşim çok beğendi
berna_demir seheriko bende şuracıkta bekleyebilir miyim 😇 hem babama ne alacağımı bilmiyorum hem de eşime bu ikinci babalar günü alma diyor ama gönlüm razı gelmiyor 😂🙈
Seatib seheriko ilk babalar günü hediyesi olarak eşimin babası vefat etti torununu hiç göremedi üçünün fotoğrafını çizim yapıp birleştirtmiştim.
japonicamother Seatib nerede yaptırmıştınız acaba benim eşiminde babası vefat etmişte öyle bi hediye vermek istiyorum
Oktay0122 Kmslerv1 https://instagram.com/grafiker.anne?igshid=YmMyMTA2M2Y= buradan kargo dahil 95 TL ye yaptirdim
Kbrbisi28 Tatlican benimde ailemde makedon arnavut ve bulgarlar olunca bizde pirasali boregi arnavut mantisini filan hep yogurtlu yiyoruz 🤭 benim anne tarafimda bulgar gocmeni 😊 ama eşim çerkez 😁 cok karmasık damak tatlarimiz var yaa ben bazen kendi dilimizde birseyler soyluyorum o ne yaa diyor bana ben yemem diyor geciyor 😁😁
Liyamomyy seheriko ben el izi seri aldm kızımız elinin ve ayağının izini yaptiriorm babalar günü için değilde belki sizde böyle bir hediye yaptırabilirsiniz çocuğunuzdan daha guzl hediyemi var 🙏💚
MiracAlpinveUmutunAnnesi ikibalannesii Oo Sena hanım geçenlerde size inst yazdım görüldü attınız benden Bi adet trip kazandınız teprikler
ikibalannesii MiracAlpinveUmutunAnnesi Bebeğimmm sen benim halimi bir görsen varya oturup ağlarsın tam yazayım derken unuttum vallahi affet 😔 hemen dönüyorum sana 😅❣️