aslaninannesi_01 mutlaka ödemdir asdfsgagahaha
Bak diyetisyene gidemiceksen eğer sana tavsiyem aralıklı oruç yap. Sütün falan azalmıo. Sütü yapan zaten su.
Tatlılar çörekler poğaçalar diil.
Öğlen 12 de kahvaltı yapıp akşam 20 den sonra ağzına lokma koymıcan.
Un şeker mümkünse tuz yok.
Kahvaltını dolu dolu yap. Yumurtalar tereyağlı falan bile olur
Peynirl2r zeytinler bol salata kuruyemiş. Ennaz 5 saat ağzına lokma girmicek. Sadece su çay kahv3. Ayran süt gibi besleyici bişede olmıcak. Akşam 6 gibide akşam yemeği. Ekmekwiz bulgursuz pilavsız tabi. Ama bol bol ye. Bol salatayoğurt et sebze ne varsa tıka basa
Sonra çay içicekaen yanına al bi porsiyon meyve.
8e kadar yemen bitsin.
Bak yap 2 günde bile hemen kilon fazlaysa 1 kilo gidicek ;) sadece iradene hakim olcan.