aslaninannesi_01 emzirirken çok kazınıyor insanın midesi karbonhidrata, tatlıya poğaçaya gömülesi geliyor. Ben ilk kızımda yaptım o hatayı. 8 kilo aldım hamileyken emzirirken 8-10 daha aldım. Sonra memeden kesince zayıfladım. İkinci gebelikte planlı gittim. 55 edüştüm hamile kaldım. 11 kilo aldım. Doğum sonrası canım deli gibi istesede asla karbonhidrat yemedim. Bi etek aldım kendime 34 beden bunu giycem dedim. Ekmek, şeker, tatlı, yemedim. Kızım şu an 14 aylık. Ben şu an 52 kiloyum. Spor yapıyorum ekstra. Sadece bol su, sınırsız salata, ızgara et,tavuk, balık ve sağlıklı karbonhidratlar tüketiyorum. Mesela pirinç pilavı yapmıyorum ama lapa yapıyorum. Makarna haşlıyorum biraz etin yanına. Deneyin farkı göreceksiniz. Akşam saat 6-7 den sonrada bişi yemiyorum