Safiye0114 Minik-13 benim bebegım 2 ay 19 gunluk doktorumuz evolvia yı onerdı yenı basladım kullanıma
Nur77 Ben ilk bebeğimde doktor önerisiyle evolvia kullanmıştım şimdi ikinci bebeğimede evolvia kullanıyorum güzel bir mama
Hafizehdjakjx kaderimdebudamivardi benim oğlumda 4 aylık doğduğundan beri hipp kullandık bugün sma aldık ilk defa değiştirdik buni deniycez bı aslında kilosu iyi emziyorim günde 2 3 kere veriyorum huysuz olduğu zaman mama veriyorum ondan sonra uyuyor zaten aslında kilosu iyi dedi doktor ama napmam gerek almista bulundum mamayı bakalım artik
Gktggelis Minik-13 yok canım kesinlikle aldırmıyo en çok aldıran mama bebelacla aptamil arler daha çok aldırıyo çnkü koyu bi kıvamı oldugu için bende kızımda ar kuşlandım kilo alımı çoktu ama
Selin1234 Elin34 bebeğine göre değişir canım doymuyor sa artira biliesin eğer doyuyorsa da 45 ml yeterli sen bebeğini izle canım ona göre hareket et çünkü bebekten bebeğe degisir
Umutveannesi Minik-13 doğduğundan beri geceleri iki kere aptamil veriyorum memnunum gaz kabızlık problemi olmadı
Sevilayyil Minik-13 evolvia kullanıyorum iki aydır. Önce sma kullandım bi ara icmemeye başladı, evolvia yi içiyor şuan
anneoldum123 Kesinlikle golden goat öneririm keçi sütlü besleyiciliği ve içeriği en temiz mama çok araştırdım hıpp ve golden goat arasında kaldım eczacımız da golden goatı önerdi kilo alımı da gayet iyi sadece mama ile besleniyoruz