Minik-13 Aptamil çok iyi kilo aldırıyor ama kabızlık gaz sorunu oluyor benim bebeğim gaz sancısı yoktu çok güzel bir bebekti Aptamil içince çok huysuz oldu daha sonra hipp kullndık oda aynıydı şimdi Bebelac Gold kullanıyoruz kilo alımı iyi gaz kabızlık yoktu ek gıdaya geçince oldu ama çok çabuk acıktırıyor