MehmetAlpinAnnesi Annesii aynısını hatta daha kötüsünü yaşadım 3 aylıkken avmde tam merdivenlerden inerken kemerini bağlamamıştım yüz üstü düştü sağ alın tarafı şişti hemen acile götürdük bişeyi çıkmadı çok şükür korkma kusma falan yoksa sıkıntı olmaz inşallah
MehmetAlpinAnnesi Annesii aynısını hatta daha kötüsünü yaşadım 3 aylıkken avmde tam merdivenlerden inerken kemerini bağlamamıştım yüz üstü düştü sağ alın tarafı şişti hemen acile götürdük bişeyi çıkmadı çok şükür korkma kusma falan yoksa sıkıntı olmaz inşallah
MehmetAlpinAnnesi Annesii aynısını hatta daha kötüsünü yaşadım 3 aylıkken avmde tam merdivenlerden inerken kemerini bağlamamıştım yüz üstü düştü sağ alın tarafı şişti hemen acile götürdük bişeyi çıkmadı çok şükür korkma kusma falan yoksa sıkıntı olmaz inşallah
MehmetAlpinAnnesi Annesii aynısını hatta daha kötüsünü yaşadım 3 aylıkken avmde tam merdivenlerden inerken kemerini bağlamamıştım yüz üstü düştü sağ alın tarafı şişti hemen acile götürdük bişeyi çıkmadı çok şükür korkma kusma falan yoksa sıkıntı olmaz inşallah
Sdks Annesii cok cok geçmiş olsun cocuk kucakta daha kolay taşınıyor aslında bisi olmadıgına sevindim inşallah bidahasu olmaz