Kemerini bağlamamıştım 2 adımlık diğer odaya geçecektim ki tutma yeri sabit değildi ve tuttuğum gibi kızım yüzüstü düştü kaşının üstü şişti ve kızardı. Tam da kendim için doktora gitmiştim. Dr. Endişelenme dedi kusarsa acile gitmeliymişim. Başka neye dikkat etmeliyim .Kızım 4 ay 28 günlük .