Sedaaksyy ben kan tahlili yaptırmıştım.. normal çıktı değerlerim. Benimde avuç avuç dökülüyor yaklaşık 2 -3 aydır dökülüyor. Artık kısmi kelleşme oldu bazı yerlerinde kafamın.. emzirme döneminde çok normalmiş.. hamilelikte tamamen değişen hormonlarınız , vücudunuz geri eski haline dönmeye çalıştığı için saç dökülmesi yaşıyormuşuz.. ama yine de kan değerlerinize baktırın derim.. belki bir sorun vardır öğrenmiş olursunuz.