Benimde doğumdan 3 ay sonra dökülmeye başladı, ön kısımlarda gözle görülür acilmalar oluştu. Böyle giderse kel kalırım diye psikolojim bozuldu hemen sağlık ocağına gidip kan verdim değerlerim normal çıktı. Doktor hormonlardan kaynaklı doğum sonra herkeste görülen fizyolojik bir durum olduğunu önüne geçilemeyeceğini ve engellenemeyeceğini söyledi. Bende duş sonrası taramayi kolaylaştıracak doğal krem aldım ve iri dişli tarak kullanıyorum. Özetle bu doğum sonrası olağan bir süreç, yapabileceğimiz tek şey bu dönemi en az hasarla atlatmaya çalışmak.