Nlvdgn Rumeysanur_94 evet duymustm ama diğer şampuanını ve psik kremnden memnunm o yüzden aldm.bzm ki kaşınıyor çok üzülüyorum ya
Nlvdgn Ozgeruya bizim kol,boyun,back altları kıpkırmızı ve karnı isilik gbi kipkirmizi.birde atopik doktr şüphelendi ve kaşınıyor ya
Nlvdgn Ayseege6156 evet küçük ama kaşınıyor ve çoğu yeri kirmizi.birde atopik doktormzda yonlendrdi ins kısa sürede belli olr yavrum kurtlr ya
Ayseege6156 Nlvdgn inşallah çok zor bebekler için bu durum derdinide anlatamıyor 🤦🏼♀️ Allah şifa versin inşallah
BarlasMomm Nlvdgn emziriyordum evet diyet yaptim sonra yavas yavas actim diyeti ama bu surec 1 yasina dogru oldu
Minikkus14 Nlvdgn evet kabardığı zaman kaşınıyor ama bizimki işçilik benzeri olan alerji gibi olmuyor su toplamış gibi beyaz oluyor içi anlamadım