Bize de atopik diye test yaptırdılar. 5 ay civarıydı. Sırtına test çubuklarını hafifçe batırıyorlar , çoklu çubuk bunlar. 10 dakika bekliyorsunuz reaksiyon için. Çok ağlamalı bir işlem değil. Kan da verdik. Ikisi de temiz çıktı ama yine süt ve yumurta alerjisi olabilir kendiniz gözlemleyin dediler. Zaten emmeyi bırakmıştık biz , ek gıda da denedik şükür çıkmadı alerjimiz. Tamamen kuruluk kaynaklı oluyormuş kızarıklık vs. Linola krem kullanıyoruz .