Nevarebeka1 Xkimbilirkim kan falan bile aldırmadı gecen doktor söylediğim halde bi kez daha rica ederim teşekkür ederim ciddi bir mesele bu ara çok öksürüyorum ve terliyorum zaman zaman enfeksiyondan sanırım
Julide00 Nevarebeka1 evet canım şifa deposu sadece tabii sadece onu içmekle olmas diğerlwrini de yapmak lazim öz temizlik içtwn diştan yani