Kızlar doğumdan sonra idrar yolu enfeksiyonu geçirdim onu atlattım sonra akıntım vardı sarı doktora gittim alttan baktı enfeksiyon var dedi antibiyotik ve fitil verdi kullandım akıntım geçmişti 10 gün oldu olmadı yine sarı akıntım var yine mi enfeksiyondur bu nasıl başettiniz bebegi bırakacak kimse yok doktora gidemiyorum su an en yakın zamanda gideceğim