KuzeyinAnnesi_3108 dıs gebelikte beta artisi bu sekilde az yukseliyor canim , biran once hastaneye gidip alttan muayene edip dıs gebelik olup olmadigini anlamalari gerekiyor. Dış gebelik cok tehlikeli , ben yasafigim icin biliyorum. Diş gebelige ne kadar erken mudahale edilirse senin icin okadar iyi. Kurtaj olmak zorunda kalmazsin