KuzeyinAnnesi_3108 Selam kızlar gebeliğin 3. 4. Haftasında kese gören veya görmeyen oldu mu beta HCG 1665 çıktı ama keseyi görmedi doktor bugün tekrar 3 tüp kan aldılar bilgisi olan bilgilendirme yaparsa sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim
Kizimmmmm KuzeyinAnnesi_3108 betaniz kese görmek için daha çok küçük. Görünmemesi normal. Bide kese görünmesine kilo da etkli. Kilosu olmayan insanların kesesi daha erken görünür.
plakayerli KuzeyinAnnesi_3108 vajinal yoldan bakıldı mı (bu arada hamile olmak kı istersiniz olmamak mı :)
Seymao Kese 5. Haftada görülür diye biliyorum canim ama dış gebelikten süphelenmis olabilir beta takibi yapar doktorun. 2 gunde bir iki katina cikmasi gerekiyor, daha az sekilde yukseliyorsa dıs gebelik olabilir
KuzeyinAnnesi_3108 @Deletedmom_72 teşekkür ederim canım ertesi gün hapı almıştım o yüzden göremeyince endişelendim
Pericikk KuzeyinAnnesi_3108 ertesi gün hapı kullandığınız halde hamile kaldınız yani doğru mu anladım
KuzeyinAnnesi_3108 @Seymao dış gebelik ile ilgili hiç bişey söylemedi ama bilmiyorum alttan muayene yapalım dedi bende istemedim kan aldı en az 3000 olması lazım dedi beta sonucuna bakalım nasıl olucak bende ertesi gün hapı alanların 8. Hafta da genelde ya düşük yada boş gebelik olduğunu duydum doktora söyledim ama onu bilemem falan dedi
Seymao KuzeyinAnnesi_3108 bilmiyorum canim düşükte bos gebelikte kese olusuyor , kese hic gorunmuyorsa ya daha erkendir yada dıs gebeliktir
Deletedmom_72 AnnaKurt 30.haftadayım kuzum erken doğum riskim var bu hafta serum yiye yiye sarhos oldum😵💫
KuzeyinAnnesi_3108 @Pericikk evet canım kondom yırtıldı planlı bişey değildi oğlum daha 9 aylık hemen kendimi yıkadım 15 saat sonra anca alabildim ertesi gün hapı ama şuan hamileyim açıkçası korkuyorum da
Pericikk KuzeyinAnnesi_3108 bu ay aynı durum benimde başıma geldi 1 saat sonra içtim ertesi gün hapını içim içimi yiyor şuan adetime iki gün var sabırsızlıkla bekliyorum benim bebeğimde 9 aylık ve ikinciyi düşünmüyordum şimdi sizin postunuzu görünce daha da endişelendim
KuzeyinAnnesi_3108 @plakayerli vajinal yoldan bakalım dedi ben istemedim dogurucam mecburen Allah’ın verdiği canı alamamam ben bütün önlemlerimi aldım ama demekki olacağı varmış
limonkolonyasi KuzeyinAnnesi_3108 5.hafta da gorunmustu bende sizin de haftanız küçük olduğu için görülmemiş olabilir birkaç hafta içinde görünebilir
KuzeyinAnnesi_3108 @maysa-19 ilk oğlumda üç haftalıkken net bı şekilde keseyi gördüm doktorum da gayet düzenli kese dedi ama bu sefer ilk gittigim doktor keseyi gördü sağ taraftaydi ve düzenli gayet dedi ama bugün gittiğim doktor göremeyince ilaçtan falan mı bişey oldu diye sormak istedim
maysa-19 KuzeyinAnnesi_3108 içini ferah tut bu farklı demekki üçüncü gebelikmi.tekrar gel derse o gun yada bı hafta sonra git belli olur inşallah
Poyris KuzeyinAnnesi_3108 canım ya endişe etme, gözükmeyebilir… sabır et :) varsa vardır yoksa yoktur. Araştırıp günlerini stresle geçirme bence