Y-A-Annesi bende evde yaptım agzını actım yanak kısmından damla tarak bir anda sıktım yuttu bitti. Önemli olan kusmaması. Hemşiremize de söyledim. Cıkarmadıysa sorun yok tamam dedi. Sisteme işlenmiyor zaten özel aşı oldugu için aşı kartına bir yere yazın dedi tarihi o kadar 🤷