Y-A-Annesi Kızlar 2. Dozu ben evde yapacağım ama aksam eşim eve gelirken alsa eczaneden. Akşam da versem olur mu ya zaten ağza damlatiliyor gerek duymuyorum sağlık ocagina🥺
Deletedmom_21 Y-A-Annesi yapmayın bence doktor gozetim altinda yapin ne olur ne olmaz oyle bir sey olsaydi evde siz yapın derdi doktorlar
mislinabebek Y-A-Annesi bir tekniği varmış onun aslında doktor söyledi bana. Ağzına damlatırken yanağına iç kısmına temas etmesi gerkiyormuş. Sağlık ocağında buna dikkat edilmiyor. Çocuk kusunca yoksa etkisi kayboluyormuş
simsimum Y-A-Annesi yani öyle bir şey olsa herkes alır evinde yapar o anki boyu kilosuna göre yapılan asi sağlık ocağında yaptırmanız daha iyi olur
Melegimekavustum Y-A-Annesi ben ikisini de evde yaptım canım hiçbir sorun olmadı. Sağlık ocağında da evde yaptığımızı söyledim neden gelmedin veya Dr a götürmedin diye bişey söylemediler. Tabi tercih sizin sadece kendi yaptığımı söylüyorum. Menenjit aşısı zaten Dr kendi yapıyor sağlık ocağı bile yapmıyormuş o tarz aşılar demekki daha ciddi.
Y-A-Annesi Deletedmom_21 öyle mi diyorsun ya ama gidiyorum kucağına al diyor ağzına damlatiyor tamam bitti gidebilirsin diyor🥴
Deletedmom_21 Y-A-Annesi olsun canim belki onun damlatma ilimi vardır kac sefer damlatilacak mesela bilmiyoruz yani beni tavsiyem doktora gidin allah korusun bisi olursa doktor aninda mudahale eder
Y-A-Annesi mislinabebek herkes farklı şey söylüyor ne halt yiyeceğimizi şaşırdık. Bizim sağlık ocağında çocuğa damlatirken azar azar verip damlatiyordu kusmasin diye de bir süre ayakta dur dedi sonra yolladı. İçime sinmisti açıkçası aceleci değiller
mislinabebek Y-A-Annesi Doğrudur bizimki kussada bişey olmaz dedi ama meğerse etkisi gidiyormuş öyle demedi hiç
Y-A-Annesi simsimum boyu kilosu gayet iyi zaten de. Basit bir işlem dışarı desen ateş resmen çok sıcak sabah çok erken gider yaptırırım artık zaten 15 dklik mesafede de orada çok hasta oluyor ondan gitmek istemiyordum neyse artık son doz zaten kurtulcam
simsimum Y-A-Annesi bitmiş zaten geçmiş olsun yanınıza sedyeye sermeye farklı örtü alın salgın var ne olur ne olmaz
Y-A-Annesi Melegimekavustum basit bir işlem olmasa zaten riske girmem de çok basit bir şey. Gitmeye karar verdim ya gider gelirim hemen
Nur20212 Melegimekavustum canım menenjit ne zaman oluyor sağlık ocağı zorunlu aşılarımda yapılmıyor mu biz 6 aylık olacağız .
Esmaaydemir Biz evde yaptık eşim sağlıkçı oldugu için. Aslında bişe yok ağzına damlatacaksın o kadar.. Önemli olan aşıyı oraya götürene kadar sıcaklığını koruyabilmek yarım saatten fazla buzsuz ortamda taşınırsa aşı bozulur .lütfen en çok buna dikkat edin.
Esmaaydemir Rota aşısı canlı virüs taşıdığı için uygun ortamda saklanmalı dışarda arabada şurdan şıraya gidecem deseniz bile aşı bozuluyor .
Dolores Y-A-Annesi bebeğiniz anaflaktik şok geçirebilir bu sebeple kesinlikle sağlık ocağında yaptırmanız gerekiyor…
Esoca38 Y-A-Annesi benimkini sağlık ocağında ebe yaptı. Aza razar yanak tarafına doğru sıkarak kenarından kenarından icirdi. Çok zor birşey değildir ya evdede yapsan olur su sonuçta iğne değil ya ne yan etkisi falan olacak gitmeye gerek bile yok. Bende ikinciyi evde yapalım dedim de benim koca pinpirikli ödü kopar birşey olur diye yaptırmadi 😂😂😂
Y-A-Annesi simsimum kucağına al biraz eğ diyor kucakta ilk dozda rahat aldiydi ağzına tadı güzel geldi sanırım hoşuna gitmişti yuta yuta aldı 🤗