Elvn94 verdiğim ilk 12 saatte bile bebeğimi kabız yaptı.Yavrum ıkına ıkına bi hal oldu.Güler yüzlüdür normalde hiç gülmedi. Hipp combiotic verdim sonraki öğünde hemen kakasını yaptı neşesi uykusu geri geldi.Benim tecrübem böyleydi hiçç tavsiye etmem.