[silindi] Elvn94 evet kilo almayan iştahsız bir bebeğim var bu ara sütüm de az olduğu için fazla sağamıyorum evolvia kullanmaya başladığımdan beri günlük 30 gram almış ve çok az içiyor buna rağmen
Nurcanarya Elifhfsa üretilmeyen bir mama olmuş yanı eni sonu İnternette te bitecek o yüzden aptamile geçtik
Elifhfsa Fatosveaselbebek hiç bir yerde yok diye netten sipariş verdim siz neden memenunsaniz vermedin benimki de aptamil içiyordu içmiyor bugün gelcek bu mamayi deniycem baklm nasıl olcak
Muhammedd23 Elvn94 kabızlık giderilmişse sindiremem gibi bir olay olamaz canım . Yeşil kaka sebebi farklıdır
Muhammedd23 Elvn94 genellikle üşütünce oluyor başka sorunlardan kaynaklıda olabiliyorda genelde üşütme. Birde doktorlarda tam tanımlayamıylar tuhaf bakmıyorlar yeşil kakaya renki çol değişik olmadıkça
Mucizeem Elvn94 evolvia kızımı kabız yaptığı için sma ya geçtik biz şimdi şükür kilo alımı da iyi kabız da yapmadi