Minnosannesiiiiiiiii tüm beyaz eşyaların Vestel. Evet çok memnunum. Bulaşık makinem birkaç kez servis gördü ama ilk olan sorunda servis düzgün yapmadığı için sorun tekrarlamış. Bunu zaten kendileri de kabul etti. Sonra düzeldi zaten hiç sıkıntı çıkarmadı.Onun dışında hepsinden çok memnunum. Özellikle çamaşır makinem. Çok iyi yıkar. Çevremde de herkes bilir. Hatta lekesi çıkmayan şeyleri bana getirip sen atsana senin makinen çıkarıyor diyenler bile var. Bir kettle i kaç sene kullanabilirsiniz. Vestel ve 9 senedir tık demedi. Annemler 9 senede 9 kettle değiştirdi. Anneme anneler gününde blender aldım. Arcelikten. İndirimde diye. Denedim. Benimki Vestel ve gerçekten 1000 kat daha iyi. Biraz şans işi beyaz eşya ama ben çok memnunum. Birşey olsa yine gider vestel alırım.