Beko alın eşimin beko bayisi var kesinlikle çok kaliteli mallar. Arçelikle aynı neredeyse ama beko yurt dışı çalıştığı için daha kaliteli üretiyor. Benim beyaz eşyalar evlenmeden önce bayi olmadığı için Arçelik ama çok memnunun mesela ütü robot ve ses sistemim de beko çok memnunum