Lavanta35_ Kkizilay2 doğduğu günden beri sleeppy kullanıyorum hiç pişik olmadı bize çok yaradı ama tenden tene değişiyor tabikide
Guldenn Kkizilay2 ben canbebe kullanıyodum fiyatıda uygun ama 1 ay önce falan migrosun bezi var minies diye hem ıslak mendilini hem bezini kullanyrm çokta memlunum fiyatıda uygun