Kkizilay2 Kızlar oğlum 2 buçuk aylık prima premium care kullanıyorum ama daha uygun bi beze geçmek istiyorum. Sleppy pepeli olan seriden aldım pişik oldu, hangi beze veya nasıl geçebilirim.
Burcu35 Kkizilay2 Hangi beze geçersen geç bi ondan bi ondan kullan. Yani sleepy geçtin diyelim bi sleepy bi prima şeklinde o şekilde pişik oluşmuyor. Bende primadan sleepy geçmiştim öyle çözüm buldum
Gksuu Kkizilay2 sleepy benim bebeğime de pişik yaptı farklı bezler deneyip risk alcağınıza memnun kaldığınız bezden devam edin benceee
Yagmur98 Bende ilk basta sleepy kullandim ama cok fena pisik yapti suan molfix kullaniyorum cok memnunum
BusraElifOzhan Kkizilay2 Valla çoğu bezi denedim en çok migrosun minnies bezinden memnun kaldım 26 lira hemde. Bende bir eski bezini bağladım bir minnies sonra bir eski bez iki minnies derken öyle değiştirdim ama çok memnun kaldım. Yapılan araştırmalarda da bebeğe zararlı hiçbir şey yok içerisinde ne sızdırma yaptı ne pişik.
Oaoa Kkizilay2 ben de aktif bebekten çocuk k memnunum bir de internetten sipariş veriyorum indirimleri takip edip toplu alıyorum iyi oluyor
Serrasra Kkizilay2 ama çok normal losyonlu bezden tamamen katkısız beze geçiyosunuz. Bebeğinizin cildini alıştırmışsınız bi kere. O yüzden bi ondan bi ondan kullana kullana geçiş yapın birden olmaz
eyll_544 Kkizilay2 bende migros’n kendi bezi minnies’i kullanıyorum cokta memnunum ilk prima kullanıyodum smdi ona geçtim cok daha uygun ayrıca primayla aynı kalitede diyorlar tavsye ederim
aysekc Kkizilay2 ayy bende bimde ki jelly kullaniyodum cokta memnundum esim gecen gun almis bilemediginden sleepy almis bende almis kullanim bari ddm pişik olduuu benmkiside😪 soffia dan jelly gecerken sorun olmamisti bunda oldu anlamadm🤔
Eesmaaanur Kkizilay2 ben de sleepy almıştım sızdırdı diye goon aldm ne sızdırdı ne pişik yaptı. Fiyatı da uygun bir bakın isterseniz. 😌
kuzeyto Kkizilay2 valla ben prima premiuma muadil bulamadim, buyuk paket aliyorum oyle biraz daha uyguna geliyor. Benimkinin cildi hassas belki de , surekli suyla yikiyorum, sudo crem prima ancak oyle pisik olmuyor🤷♀️