Minniemouse12131415 öerhaba benm kızım ikili cümlelere 30 aylık başladı diyebilirim 1 ay içindede konuşmaya başladı geç konuştuk yani ama meme dede baba vs tek tek kullanmaya 18 aylıkken başlamıştı biraz geç kalmış gçrdüm algılaması nasıl söylediklerinizi yapıyormu iletişimi nasıl sizinle mesela size hitap etmesi lazım ne diyor seslenirken gelişmibe uygun kitaplar var doktor adeca yayınlarının kitabını önermişti biz baya onunla oyalandık daha fazla oyunlar oynayın gerekiyorsa hiç bir şey yapmayın ben 5 ay nerdeyse sadece konuşssın die bir sürü etkinlk yaptım