Toprak2509 Minniemouse12131415 bende tekim. Kimsem yok. Ölüyorum yorgunluktan ama bunu ona yapmıyorum. Konuşmamasınon tek sebebi bu. Hiç mi izletmiyorum derseniz tabiki izliyor oda yemek yerken mecbur kaldığım için. Ekrandan uzaklaştırın ilgilenin konuşun anlatın düzelecektir. Oyun grubunda da böyle Bi cocuk gördüm. Ona da direk aynı şeyi sordum. Oda aynı şekilde cevap verdi. Genetik filan bunalrı geçin tek sebebi ekran…
kitapkurdubebeninanasi Minniemouse12131415 tv yi sınırlayin bence bol bol aktivite yapin yaparken konusun onunla kitaplar okuyun mutlaka gelisme gösterecektir
BuzluKahve Minniemouse12131415 Sebepleri belli aslında. Hepimiz kalabalık bir ekiple bakmıyoruz çocuklara. Aslında yalnız olmak daha da avantaj. Gelen giden daha yorucu bence. Ekrandan uzaklaştırın. Yaşıtlarını göreceği yer park. Her gün en az 1 saat parka çıkarın, yürüyerek gidin yolda her şeyi inceleyin anlatın. Bizim gittiğimiz park eve 3 dakika ama biz 23 dakikada gidiyoruz. yapraktan arabaya kediye her şeyi inceleyip hakkında konuşuyorum. Ekrandan uzaklaştırmanın en iyi yolu sokağa çıkmak.
Ndrg-12 Minniemouse12131415 tekim, 18 ve 4 aylık çocuklarım var yine de açmıyorum. Yapmayın böyle. Ekrana maruz kaldığı için konuşmuyor. Ekranı kapatıp kitap inceleyin. Büyük sorular kitabım var nette inceleyip almanızı öneririm.
Tuba_engn Ndrg-12 Üzgünüm ama bebek 20 aylık anne baba demiyor. Annenin tek basına ilerlemesi doğru olmaz. Kesinlikle doktor gözetiminde ilerlemesi lazım.
Minniemouse12131415 Ndrg-12 o kitap var bizde, evimizde çok kitap var. Fazla ilgilenmiyor ama, ben ilgisini çekmeye çalışıyorum, gösteriyorum, konuşuyorum. Bakıyor, parmağıyla gösteriyor ediyor ama 10-15 saniye bakıyor sonra hemen başından ayrılıyor.
Tuba_engn Minniemouse12131415 Üzgünüm ama normal değil güzel anne. İlk olarak bir Pediatri doktoruna götürmenizi öneririm. 🙏💐 Bebeğinizin ay olarak küçük değil.Doktor gözetimi altında ilerlemeniz lazım.
OncedenGurme Minniemouse12131415 adına “bilerek bakmama” gibi bir durum olmaz. Birçok komutu yerine getirmesi gerekir, bazılarını değil. Ekran da varmış. Uyaran eksikliği var büyük ihtimalle. Acilen ekranı bırakıp parka bahçeye çıkın ve alanında iyi bir doktora gidin
Ndrg-12 Tuba_engn doktor kısmına öneride bulunamam elbette doktora gitmesi gerekiyor. Ben annenin evde yapabileceği şeyler için öneride bulundum. Tek başına yeterli gelmeyebilir, geledebilir. Doktora sormak lazım
HaticeClk Minniemouse12131415 Merhaba özel eğitim öğretmeniyim tv tablet vs ne kadar süre izliyor izlerken ne yapıyor ?
Minniemouse12131415 HaticeClk hiç yemek yemiyor, yemek yedirirken açıyorum, ben yemek yaparken hiç bırakmıyor beni, o zaman açıyorum, arabada koltuğunda asla oturmuyor, yol boyunca açıyorum.. 😔
Tuba_engn Ndrg-12 Doktora gitmeden annenin kesin çözüm bulacağım bir olay değil, bebek 20 aylık ve genel heceleri de çıkarmıyor. Artı zaten tv var zor tek basına çözmesi.
Gamzee- Minniemouse12131415 neye göre kime göre normal değil bence bu postun altındaki yorumlar sizi sadece strese ve üzüntüye iter keşke burdan yazmasaydınız her bebek farklı gelişim sürecide farklı oyüzden kıyaslamayın daha 2 yaşında bile değil diğer gelişim bulguları normalse 1 yıl sonra dil terapistine götürürsünüz
HaticeClk Minniemouse12131415 Yemek yerken ona mama sandalyesine yapışan vakkummly oyuncaklar oluyor ondan alabilrisinz