Mrvtsc götürme,emerken susuyorsa bu güzel birşey,boş bol emzir.seni biraz zorlar ama bebeğin emin ol rahat eder.bol bol gaz çıkarma hareketleri yaptır,çok gaz birikmiş anlaşılan,acile gitsen en kötü lavman yaparlar,o da canını yakabilir.Poposuna zeytinyağı sür, bi de dediğim gibi aürekli emsin,emsin ki,içtiği süt bağırsaklara geçip, aradaki o gazı poposuna doğru ittirsin,gazını çıkartsın.Demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.her 7 dakika da bir sırtını sıvazlayıp gazını çıkarttırman çok önemli,yoksa tekrar yeni gaz oluşumuna girip,aynı döngüyü yaşarsınız.belinden boynuna doğru biraz baskı uygulayarak sıvazlayın, sorada sırtına pat pat pat yapın, çok yumuşak sıvazlarsanız,pek bi faydası olmaz geğirmesine, yani olsa da.baskıdan kastım, sert şekilde sıvazlama değil yanlış anlaşılmasın,sadece bi tık daha elinizi sırtına bi tık daha çok bastırarak sıvazlayın,çok rahatlatır bebeği.birşey olur diye korkmayın yani.yani taktiği bildikten sora,kolay kolay gaz sorunu yaşamazsınız emin olun.Ben ilk zamanlar bilmiyordum,2 defa lavman yapıldı acilde,sora bol bol emzirmeye sık sık da geğirttirmeye başlayınca,3 aylık olmadan gaz sorunu ortadan kalkmıştı.En azından memede susuyor bebeğiniz,bu çok iyi birşey.o emdikçe,gaz aşağı itilecek, bebeğiniz bunun farkında olduğu için, daha çok emmek istiyor,emin olun.