Mrvtsc çok geçmiş olsun çok iyi anlıyorum sizi 😢 bize de doktor sizin kullandıklarınızı verdi ilk. Hiçbir işe yaramadı. Ikındı kendini parçaladı yavrum biz de ağladık onla beraber. 😞 yapmadığımız şey kalmadı masaj sıcak uygulama, zeytinyağı, bebeğime kimyon da içirdim ama ne fayda 😞doktor değiştirdik, direkt damlaları değiştirdi doktor. Relactaz ve maflor verdi. Relaktaz çok rahatlattı şükürler olsun ağlamaları bitti kızımın. Bide süt ve süt ürünleri tüketme laktoz intoleransı olabilir bebeğin dedi. 1 aydan fazladır tüketmiyorum şu an 2 aylığız.