kayragulsah _mommm beeenn 🥹 hergün düzenli ılık duş aldırdım be sudocream sürdüm mercimek tanesi kadar alıp incecik sürdüm sabaha cogu geçmiş oluyo iki günde tamamı gitmişti
kayragulsah Kadernur canım bu isilik değil ki oğlum 3-4 aylıktı sanırım böyle kızarıkları vardı süt alerjisi çıktı hatta büyük wc si köpüklü felan oluyo test yaptırın derim
minikyavrumm _mommm ailemin yanına tatile geldim ve oğlum isilik dökmeye başladı çok sicak olduğu için alışık değil di sıcak havalara 3 4 güne geçti evde zibiniyla dolanıyor dışarı çıkınca da şort tişört giydiriyorum 11 aylik akşam serinlik olunca 9 dan sonra ince uzun bir don üzerine de hırka giydiriyorum dışarda olduğum zaman bizimki geçti çok şükür
Eylul-09 AlpsolDan merhaba, ne kadar papatyayı ne kadar suda bekletiyorsunuz peki? Papatyadan alerji falan olmaz değil mi?
AlpsolDan Eylul-09 alerji olmaz diye biliyorum, 1 çay poşeti papatyayı 1 litre suda bekletip , sonra 5-6 litre su ile karıştırıp yıkıyorum, su hafif sarı renkte oluyor
2cocukannesi__ Eylul-09 evet hergun duş aldırın ince giydirin ve otacinin gül suyu ile pamuk ile silebilirsiniz