Eymencvk _mommm terleme ile olur hergün bol duş başını yıkamaya gerek yok yani vücut terli yapış yapış olursa isilik artıyor denedim gördüm birde vücut yag vs kullanmayı sadece su ve bi atlet bi bez evde bu şeklde gezerse ondan rahatı olmaz 😊
Kadernur _mommm Boyle bisey mi canim benim oglumda da vwr vücudunun bir akc bokgesinde bende tedirginjm 7 aylik oglum
Eylul-09 mduras Eymencvk Seatib Sizce benim bebeğimin çenesini altındaki bu kızarıklar isilik mi hanımlar?
mduras _mommm kaşıntı yapıyor mu bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor bebekleri. Her gün duş aldırmak iyi geliyor ama havalar da çok sıcak yani bunaldığı an duşa sokuyorum ben.
Eymencvk Kadernur isilik gibi değil sanki birşey ısırmış yada yediği dokunmuş gibi islik genelde kol boyun altı kasıklrda oluyor benm oğlmda kücük nokta şeklde oluyordu
kayragulsah Kadernur canım bu isilik değil ki oğlum 3-4 aylıktı sanırım böyle kızarıkları vardı süt alerjisi çıktı hatta büyük wc si köpüklü felan oluyo test yaptırın derim
2cocukannesi__ Eylul-09 evet hergun duş aldırın ince giydirin ve otacinin gül suyu ile pamuk ile silebilirsiniz
Minikask35 _mommm vücuduna bişey sürme pişik kremi yada nemlendirici vs. Gün içinde yika kurula. Pamuklu giydir sadece hakiki gülsuyu sürebilirsin canim
Eylul-09 Minikask35 yaaa 🥺 neyse alerji olmasın da isilik olsun napalım. Her gün duş aldırıyorum ama yine de oldu maalesef. Olmaması için nasıl bir yol izlememiz lazım acaba?
AseLBebek26 _mommm gözenekleri daha çok tikayacagi için krem nemlendirici pudra surulmemeli bol bol ılık duş, ortam serin tutulmali hakiki gül suyu ile silinmeli fayda ediyor deneyimledim
Minikask35 Eylul-09 terlememesi gerekiyormuş yani ter kanalları yetişkinlerde ki kadar gelişmediği için gözenekler çabuk tıkanıp böyle isilik olurmuş. Klima açıyoruz aslında ama yinede terliyor . Bol duş aldiriyorum bide gül suyu iyi geliyormuş. Onun harici krem filan sürme gözenekleri daha fazla tikiyormus.
Eylul-09 Minikask35 hmm anladım. Ama bu sıcaklarda terlememeleri imkansız. Gül suyunu deneyeyim o zaman. Çok teşekkür ederim. 💕
Kadernur _mommm ya ama neye alerjisi olucak ki hep ayni seyleri yiyor offf tek cocuk buyutmek ne zor hele de tecrubesizken
AlpsolDan Ben papatyayı kaynar suda bekletip öyle banyo yaptırıyorum, hemen geçiyordu Sabunsuz sadece banyo için kullanmıştım Kurumuş Papatya bulamadığımda poşet papatya çaylarını da kullandım, etkisini hemen gördüm
Eylul-09 AlpsolDan merhaba, ne kadar papatyayı ne kadar suda bekletiyorsunuz peki? Papatyadan alerji falan olmaz değil mi?