Benkimimki Canım ilk aylarda doktorumuz günlük yediği sebze 1 su bardağını, meyve de 1 çay bardağını geçmesin diyordu. Çünkü henüz yediklerinden yeterince kalori alamıyor. Bu miktardan fazla verirsen de anne sütü ya da mamayı azaltmış olursun doymuş olacağı için. Doktoruna bir danış istersen