Benimde bebeğim 7.5 aylık. Her fırsatta emziriyorum çok şükür ek gıdayla da arası iyi. Ek gıdayı sabah ve ikindi de veriyorum genellikle. Sabah kahvaltıda ne verirsem yiyor. İkindi de bazen çorba, bazen püre veriyorum. 1 kase yiyor. Versem daha da yiyecek😄vermeyince ağlıyor, aynı durumu bende düşünüyordum fazla mı veriyorum diye. Fazlasını da kusuyor zaten