Gece emzirirken oturur vaziyette uyuya kalmıştım kolumdan kayıp düştü düşündükçe kötü oluyorum ama saat başı uyanıyordu uykusuzluk işte allahtan yatagımız yere yakın modellerden birşey olmadı ağlamadı mırıldandi sadece 🤦♀️ bi defada koltuktan düştü dönmesini öğrenmiş altini degistiriyordum sadece bezini almak için arkaya uzandım hepsi bu pat 😶 o zaman çok ağladı ama birşeyi yok dedi doktor . Sanirim her annenin başına 1 defa da olsa geliyor