Annebusra25 çok geçmiş olsun tam da geçen hafta bugün 4 aylık oğlum düştü. Kafatası kırıldı , kanaması vardı yazmıştım belki denk gelmişsinizdir. Hstanede kaldık, anneme geçtik ordan derken az önce girdim eve düştüğü odaya geçtim baktım öyle kötü oldum ki evden soğudum sanki bi anda. Çok şükür sizde bi sıkıntı çıkmamış dikkat etmek lazım gerçekten çocuktur düşe kalka büyür diyolar ama Allah korusun neler var hastanede Allah yaşatmasın kimseye 🙁🤲🏻