Seymao Eflin31- yok canim en gec 3. Ayda gogusler terbiye oluyor. Yumusuyor bebegin ihtiyacina gore süt üretimi oluyor. Benimde ilk 2 ay cok akiyordu her gece ustum islak uyaniyordum sonra birdha olmadi , bebegim 15 aylik hala emziriyorum
Eflin31- Seymao hangi marka kullandınız, ben şimdi 2 ayı geçirdim bundan sonra lazım olur mu bide o var boş yere mi alırım diye düşünüyorum
Jelibonsmom Eflin31- akma olmuyo kapağın iyice yerleştiğinden emin olun.. ben şu ana kadar bi sorun yaşamadım, göğüs pedi takımca hem yetmiyordu hem de çok koku yapıyordu, ben kalkanı tercih ediyorum
Ftsolgn Eflin31- ped kullanimini daha çok seviyorum ben kalkanlar zaman zaman akıtma yapıyor ama göğüs ucu yarasinda kullanıyorum sadece o noktada etkili olduğunu söyleyebilirim.
Jelibonsmom Eflin31- şu an 3 aylığız en başından beri onu kullanıyorum avent marka. Sadece bi hafta göğüs pedi denedim ama memnun kalmadım o yüzden tekrar kalkana döndüm
Jelibonsmom Eflin31- ya terbiye olmadı ama benim sütümün geliş zamanları bi tuhaf.. geceleri çok oluyor kapağa taşıyor fakat gündüz bitiyor hele akşama doğru resmen 20 cc tek geliyor
Jelibonsmom Eflin31- Ben sağarak veriyorum bebeğim meme reddi yaşıyor, umarım şu kalan da bitmez bu yüzden
Sblatc Eflin31- kalkanı yara olmasın diye kullandım arada akma oluyodu ped daha kurtarıcı üstüne akmaz. Zaten yakında çok süt akmaz eskisi gibi
Eflin31- Jelibonsmom bende bu konuyu araştırıyorum eğer tazyikli süt varsa elle sağım öneriliyor pompayı bırakmamiz lazımmış pompa fazlalastiriyormuş aslında beyine mesaj gönderiyormuş
aykoz_ Eflin31- asla ped gibi değil ped havasız bırakır hatta ilk emmelerde yara olur bu yüzden. Kalkan sayesinde hava alıyor allah onu yapandan razı olsun. Hatta ben ilk sarı süt onda biriktiğinde onuda içirmiştim