_Nehirim_ Rabbim daim etsin inşallah 🤲 Bende doğumdan sonra tesettüre girdim 2 yıl oldu hamdolsun, normalde aşırı terleyen birisiyim çok korkardım bu yüzden ama Allah kolaylık veriyor cidden. Ben ferace kullanıyorum hem tesettüre uygun hemde serinde tutuyor. Eşarp degilde şal almanızı öneririm, hem etrafımdan duyduklarım hemde kendi tecrübeme göre şal daha rahat oluyor.