Fenty TheMomm Maşallah ben çok seviyorum Yağız ismini, Mehmet’i de eşimin dedesinin adı diye koyduk uydurduk bir şeyler işte 😂 Sadece Yağız mı?
Deletedmom_45 TheMomm bizde sadece Yağız Efe yi esim istedi benim istemedim simdi koymadim diye pismanlik yaşıyorum 😬😍
_BirKalpteikiPrens_ KSKC Karan ozcivitten sonra ikinci adasimiz🤭😅 bizde Asil de var ama olsun🥰Kaç aylık Karan bey🥰
ezgiiturkk Gunesveannesi benimde kızımın adı Güneş 😍 henüz 2 ay 8 günlüğüz. Nasıl bir bebek ? İsmin kişiliğe etki ettiğini düşünenlerdenim 😂❤️