fn2827 2papatya benimki de eski isimlerden nejla 😊pek bi adaşımız çıkacağını sanmıyorum.büyük kızımın kide Funda bu da çok yoktur.çok yaygın isimleri tercih etmiyorum bende 😊
visneli_turtam GnsOzgn kusura bakmayın merak ettim sadece neden Roza koydunuz, yabancı isim değil mi,benim ikizim adı Roza ama Gül diyor, Türkçesini kullanıyor yani🙂