Goktugunannesi1234 söyle biraz uzun aptamil conformil kullandık kustuyodu hep ama ben adlandiramiyodum dediğim gibi bu akşam gözümle gördüm fiskirarakti Dr götürdük reflu dedi aptamil reflu mama ya başladık çok huysuzlastirdi çok gaz yaptı çok ağladı onu da kustu hiç uyumuyordu aptamil 1 vardi evde dedik deneyelim onuda kustu hiç durmuyo hep agliyo huysuzlaniyordu dedik gidelm herseyine bakılsın retgen ultrason tahlil yapıldı herseyi iyi çok şükür mide kapakcigi kapali Dr dedi alarjik olabilir 2 kutu deneme amaçlı mama verdi biri aptamil pregomin as diğerine neocate aptamili denedik 3 gün kustu sonra 2 gün hiç kusmadi o günüde mama bitti dedim neocate yi deneyim gece baştan aptaml reflu. Mama verdim yine aynı oldu neocate verdim oda öyle neyse o günü gittim buldum nöbetçi eczane aldım o aptamil pregomin 3 gundr kusuyo ama alerji mi reflu mu bilmiyorum ama fiskirtarak kusuyo napicamizi şaşırdık pregomin ne başladık cocuk sakinleşti ama kusmasi ne