A-annesi biz yenidogan sünneti yaptırdık 8. Günün de ilk basta uyustirdular o zaman ağladı yarım saat bekledik emzirdim felan daha sonra yapılırken ondan çok ben ağladım. Klisp taktılar 3 gün sonra klisp çıktı 7 gün sari kantaron yagi kullandık hemen düzeldi toplam 10 gün surduyse 6 günü karton bardakla bezi kapattık ben sandım ki her ciste ağlayacak ama hiç ağlamadı kremleri vardi onların etkisi yada yenidogan hissetmiyor diyorlar belki de ondan sünneti 2 5 yaş arası da yapılması uygun görülmüyor sadece fallik dönemde çocuklar cinsiyet kavramini ve cinsel organıni keşfettiler için bi parça kesilmesinin travmaya neden olabilirmis