İlk oğlumu 1,5 yaşında yaptirdim hayatımın hatasıydı herseyi anladığı için cocukda bende çok zorlandım ikinci oglum 30 gün kuvezde kalmasa onu hemen yaptiracaktim ama nasip olmadı 7 aylıkken yaptirdim ne o ne ben hiç birsey anlamadık 3 güne iyileşti ne kadar erken o kadar iyi kanımca