Sumeyya Bebeğim 2.5 aylık ve çok gazi olduğundan agliyordu kirkliyken son çözüm diye ayagimda salladım öğun bugündür hep ayagimda uyuyor sallanan beşiği var istemiyor ağlıyor bende mecbur ayagimda salliyorum bazen öylece bende uykuya dalıyorum ayak bileklerim ve belim agriyor artık nasıl alıştırmalıyım kendi yatağında uyutmaya😑
Aselikra Sumeyya inanirmisin benimde belim cok agriyor geceleri kizim ayagimda koltukta uyumaktan napicam hic bilmiyorm
HaticeYlmazAydn Sumeyya Sen yine haline şükret kucağımda halay çekerek oynayarak uyutuyorum😂😂Babasına öğrettim böyle yapcan diye yok onda durmuyor. Halay çekiyorum hep bide hemen uyumasını istiyosam açıyorum halay havası tey tey tey😂😂🙈🤯🤯🤪
Annesininprensesi Sumeyya maalesef zamanı alır baya çünkü kuzenimde seninle aynı durumda 8 aylık hâla aynı ilk başlarda battaniyede sallıyordu şimdi ayakta beşiğinde hiçbir şekilde uyumuyormuş
Sumeyya Aselikra canım bari koltuğu açta genişce ayağında uyursan allah korusun düşmeyin en korktuğum sey😶
deletedmom2200 Sumeyya bizim Bebişte öyle canım 3 farklı beşik aldık Yok illaki ya kucak ya ayak olucak ama 3. Aydan sonra uyku eğitimine başlıcak babası bakalım sonuç ne olucak 😭
Yaser havva60 merhaba kesinlikle hamak beşik alın bendede aynı sorun vardı sabaha kadar sallıyordum hamak beşik aldım rahat ettim ve uyumadıgı zaman telefondan elektirikli süpürge sesi açıyorum rahatlıyor
Pamirkus Sumeyya ayni ben :) bnde ayagima alistrdim malesef kirki ciktiktan sonra tektim kolayima geldi. Sonra baktm olmuyo kendi kendine uyumaya alistirdim su an 4 bucuk aylik ve 1 aydir.kendi kendine uyuyo.
Pamirkus Sumeyya uykusu gelince yere koyuyordum oddan cikiyordum cunku beni gorunce ya kucak ya ayal.istiyodu. bir kac gun agladi mizmizlana mizmizlana uyudu. Ondan sonra alisti
Sumeyya Pamirkus imkanı yok yere bırakamam uykusu geldiği zaman huysuz oluyor ağlama krizine giriyor gözyaşı yapıyor o şekil nasıl kendi kendine uyuyacak
deletedmom2200 Sumeyya bu konu ile ilgili çok güzel kitaplar var canım onlara başvurabilirsin benim eşim okuyor şuan eğer İngilizcen varsa önerebilirim 3. Ayın dolmasını bekliyoruz hemen başlayacağız bakalım sonuç ne olucak