Abektas Malesef aşıların zamanını kaçırdığımız için yaptıramadık. Kusma başladığı günden beri doktora gidip geliyoruz. İlk 2 gün kusma ateş oldu özelde serum antibiyotik verdiler probiyotik kullanmaya başladık. 3. Gün 9 kez ishal oldu gece şehir hastanesinin çocuk aciline gittik gaitadan rota pozitif çıktı. Probiyotiğe devam birde çinko yazdılar. Neyseki ilk kusmadan itibaren suyuna çok dikkat ettim . Probiyotikte kullandı düzenli bugun 5. Gün ishal sayısında miktarında önceki günlere nazaran azalma var çok şükür. Doktorlarda aşı olmamasına rağmen iyi atlatıyor dediler. Susuz kalmamış. Yatışlık durumu yok diye geri gönderiyolar 🙄maviye dönen kakada normalmiş bu arada . Sarı yeşil sulu oluyor bezde durdukça mavileşiyor. Saracagla Metesmom Yaguzll Yesimgulcakir Honki_Ponki SelimeliS cemre_-34 Mbebeh Busuu
Kukukrll Abektas geçmiş olsun öncelikle canım bizimde cuma gününden beri rotavirüs pozitif. Kızım 14 aylık ateş hariç diğer semptomlar mevcut ve inanır mısınız aşıya rağmen 2. Kez rotavirüse yakalandık çok şaşkınız probiyotik ve çinko devam edin kusması için özellikle az biraz tuzlu ayran verin. Bizde baya işe yaradı midesini için. Ve yoğurt muz haşlanmış patates toparlar. Ama 3. Günden sonra genelde azalıyor şikayetler içinizi rahat tutun
Kukukrll Abektas ayrıca bizimde dışkı ve ishali hep beyaz olurdu ben daha önceki hastalığından tecrübe edindim. yine rotavirüs olduğunu beyaz kakasından anlamıştım . Beyaz kaka genelde virüslere bağlı illa olur .
Merve-Mert Deletedmom3544 kusma yok çok şükür ama patates muz yedirdim ishali daha iyi çok şükür şimdi
Elifkskl Abektas geçici bir durum canım korkma. Bizde 20 gün önce geçirdik bol bol sıvı alması çok önemli. Vücudu susuz kalmasın ve probiyotik al eczaneden. Serum takılsa iyi gelir aslında biz 12 gün kaldık hastanede ama bizim karaciğerde ilgili 2 değeri yükseldi. Biz orada yatarken tüm rota geçiren çocuklarda yüksekiyormuş bizim kendi düştü değerleri. Bu rotanın herhangi bir ilacı yok sadece ishali için ilaç yazabilir Dr ve serum. Halsizliği çoksa yarını bekleme bu gece götür serum takılsın. Çok geçmiş olsun.
Secilllll Abektas canim benim oğlumda 9 ayliken oldu 1 hafta hastanede yattik oyle atlattik istersen baska doktora götür simdi 2. Bebegim oldu ve ben o korkuyla rota aşısıni yaptirdim insallah yinede kapmaz cok gecmis olsun bi an önce atlatir insallah
Bbalyedi Merhaba hanımlar bizim de 13 gün önce çıktı rotovirüs pozitif üç dört gün iyiydi cuma tekrar başladı, bizde ateş yok sadece kusma ve isal var daha kaç gün bulur iyileşmesi, çocuklarımıza rabbim şifa versin benim oğlum da 11 aylık