Öncelikle çok geçmiş olsun kızım 2bucuk yasinda gecirdi. Kakası gri gibiydi,günde 15-20 defa kaka yapıyordu bi süre sonra su gibiydi artık. Ne yese içse kusuyordu. Doktor ishali kesmeyin sakin dedi prebiyotik verdi . İçilebilen serum kullandık. Haşlanmış yumurta beyaz peynir gibi hafif şeyler yedirin. Salatalık vermeyin . Bolca su içsin korkmayın lütfen. Bizim aşimiz yoktu zamana yetişemedik. Çok şükür 3 günde toparladı Bolca sivi. Şifa olsun insallah🤲🏼