Bebeğiniz hayırlı olsun çok çok geçmiş olsun görüp göreceği bu olsun yavrucağın💐 benim bebeğim de 33 haftalık doğdu 17 gün yoğun bakımda kaldı eve gelince biz de zorlandık emmesinde bir problem yoktu ama benım sütüm 10. gün üzüntüden çok azalmıştı bebeğim de kolikti düzenli sağım yapmaya bile fırsatım olmuyordu sürekli ağlıyordu yine çok ağladığı bir gün sütümü sağdım ve sadece 1 damla geldi ağlaya ağlaya eşimi mama almaya gönderdim bu çocuk aç o yüzden ağlıyor diye günde 1 defa 30 cc vermeye başladım normalde kusuyordu zaten mamayı içince de kustu yani aslında aç değilmiş kilo alımı da iyiydi doktor bile güzel balıyorsun diyordu ama işte evhamlı bir anneye gel de anlat sonra ara ara gündüz de mama vermeye başladım çünkü bakıyordum göğsüm boş yumuşak yoğun bakımda biberonla besliyorlardı çok şükür meme reddi de yaşamayınca ben de biberonla devam ettim süt zenginleştirici ben de verdim ama dediğim gibi sağım yapmaya vaktim olmadığı için çok veremedim yani sağdığım sütü de mamayı da biberonla veriyodum mamayı artırınca bu defa memeyle savaşmaya başladı benim de zaten canım sıkılıyordu mamaya döner artık hiç emmez diye öyle olunca mamayı hemen kestim ve 3 gün savaştım çok şükür şu an 5 aylık sadece anne sütü alıyor uzun oldu biraz kusura bakmayın ama ben çok okuyordum ilk zamanlar bazen yazılanlar güç oluyordu bazen de canımı sıkıyordu umarım siz de bu dönemi kolay atlatırsınız benim için hem kolik bir bebek hem de anne sütü verme çabası biraz yıpratıcı olmuştu güçlü olun pes etmeyin inşallah bebeğiniz göğsünüzden lıkır lıkır sütler içer😊