Merhaba herkese, 32. hafta doğan 40 gün yoğun bakımda kalan on gündür evimizde olan bebeğim var:) emzirmekte çok çok zorlanıyorum bebeğim ancak silikon göğüs ucu koruyucu ile emebiliyor. Bir yandan da çok yorulduğu için sütümü sağıyorum ve kaşık biberonla veriyorum. Biberon kullanmıyoruz. takviye olarak anne sağdıgım sütünü veya yetmediği zamanlarda da mama desteği yapıyorum anne sütünün içine zenginleştirici koyuyoruz. mamayı da 2 günde 1 vermeye dikkat ediyoruz o da 30cc kadar. Siz nasıl yapıyorsunuz bu beslenme işini??