Elvn94 Mom022 konudan alakasiz ama ne yediniz ne ictnz bu kadar sutunuz oldu ins en kisa zamanda gercekten ohtiyaci olana sutunuz ulasir 20 cc zor cikiyo bni cok az emiyo sagiyorum ama 20 cc anca
Mom022 Elvn94 sagim yaparak gerçek sütünü görmen imkansız :) emin ol Sutun bebeğine yetiyordur. Pompayla sağım yapıldığında değil emzirdigimiz zaman prolaktin salgilayip süt yapıyoruz 😌
Melikecvb Mom022 merhaba ben onkoljı hastası annem ıcın arıyorum eger vermek isterseniz ben alabılırım 😣
Minnikim Yusuf_Talhanin_annesi aynen sut kardeşlere nikah düşmüyor. Kime verilirse tel numarasi ile irtibatta kalinmali bence 🙈
Melikecvb sabirsizbebek15 merhaba egee vermek ztsrseniz ben annem için arıyorum annem onkoloji hastası 😣
Minnakelifim03 Mom022 @selimekose canım bi bak istersen süt vermek istiyormus. Baban icin isteyebilirsin
kibele1923 Mom022 ayy ne kadar güzel bisey yapiyosunuz allah sizden razı olsun allah yavrunuzu bağışlasın ne kadar güzel yaa duygulandım. Inşallah hasta olan birine gider de sütünüz sayesinde iyileşir ilaç olur ona. Tabiki bebişler de anne sütü alsın ama bana göre Bebekler her şekilde doyar mamaydı ek gıdaydı falan. Ama ben şahsen kendi adıma söylüyorum hasta birine gitmesini çok çok isterim rabbim şifa versin hastalara da inşallah 🤲
Mom022 kibele1923 böyle yazınca da benim gözlerim doldu şimdi çok teşekkür ederim 🥰 tum iyi dilekleriniz icin de amin diyorum 😇
Laurenkiz Mom022 merhaba ben fazla sutlerimi en yakin hastanedeki bebek/yenidogan yogun bakim unitelerine bagisliyorum, annesi dogumda sıkıntı yasamis, dogum sonrasi sutu kesilmis ya da erken dogmus bebekler icin 1-2 damla anne sutu o kadar faydali ki❤️
Mom022 Laurenkiz teşekkür ederim 😊 bırakacak hastaneye sordum fakat tercih edilmediğini, kanser hastalarının daha çok ihtiyacı olduğunu söylediler. 1 2 güne dönüş olmazsa daha yoğun araştıracağım hastane bağışı icin ☺️