Mom022 Anneler merhaba cok değil ama sütlerimin kullanım tarihinin dolmasına çok az kaldı. Genelde kanser hastalarına çok yararı oluyor. Var midir buralarda ihtiyacı olan ya da tanıdığı olan? İstanbul kartaldayiz https://www.resimag.com/p1/ea5f4d4342e.jpeg
sabirsizbebek15 Mom022 benimde bir sürü var dolapta. Kuvözdeyken sağıp koymuştum şimdi emZiritorum. Sütleri ne yapcm bilmiyorum
Melikecvb sabirsizbebek15 merhaba egee vermek ztsrseniz ben annem için arıyorum annem onkoloji hastası 😣
elifakdeniz Aslında sağlık ocakları kalan ilaçları fazla mamaları böyle stok sütleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyolar bir sürü bebekle karşılaştıkları için bi sorabilirsin yakınında varsa ziyan olmasından iyidir burdan birileri çıkmıcak sanırım 🤔
Minnikim Yusuf_Talhanin_annesi aynen sut kardeşlere nikah düşmüyor. Kime verilirse tel numarasi ile irtibatta kalinmali bence 🙈