mavikalp11 bebeğim 2 buçuk aydan sonra baya toparlandı ben zorlansam da lohusa psikolojisine hiç girmemiştim belki akrabalardan uzak oturduğumdandır çünkü bebeğim 2 aylıkken bir topluluğa girdim aman Allahım ahsjaha iyi ki ayrı şehirdeyim dedim. Şimdi 4 ay oldu Ama bu sıralar bir tuhafım yeni yeni lohusa oluyorum sanki. Bu da geçer biran önce inşallah 🤲